На тайському острові Пхукет відзначається безпрецедентний наплив іноземних покупців житла. За даними консалтингової групи у сфері туризму C9 Hotelworks, ринок брендованої нерухомості курорту досяг обсягу понад $3,6 млрд.
Кількість брендованих резиденцій на Пхукеті становить 27 об’єктів з більш ніж 4,2 тис. житлових одиниць. Район Чернгталай на західному узбережжі Пхукета пропонує найбільший вибір елітних проєктів. До нього входять такі популярні локації, як Лаян, Бангтао і Сурін. У цій частині острова зосереджено більше половини всіх брендованих об’єктів.
59% ринку брендованої нерухомості на Пхукеті становлять кондомініуми. Середня ціна такого об’єкта досягла суми в 11,7 млн бат ($318,6 тис). Середня ціна вілл у брендованих проєктах склала 120 млн бат ($3,3 млн). При тому, що вілли становлять лише 6% пропозиції на ринку, вони займають 41% у частці загальної вартості.
Через зростання цін на землю на Пхукеті, забудовники почали комбінувати готелі з приватними резиденціями у своїх проєктах, щоб забезпечити вищу прибутковість.